JAK SE NA TRÉNINKY PŘIHLÁSIT

Začínáme zasláním motivační přihlášky na e-mail femm@femm.cz podle vlastní fantazie nebo obrázku. Je to takový první důkaz toho, že chceš opravdu něco změnit nebo zlepšit. Po přihlášce následuje konzultace u kafe nebo čaje na místě které si domluvíme. Pokud si vše sedne, čeká tě test po kterém se dozvíš hodnotu svého Femm indexu a výšku slev. Hlavní důvod pro zavedení vstupního testu a Femm indexu byla rychlá ztráta motivace. Normální ženě vydrží tréninkové předsevzetí v průměru tři až čtyři měsíce, což není dost dlouhá doba na viditelné zlepšení. Při sledování docházky ve fitku jsem zjistil, že jen třetina žen dokáže bez dodatečné motivace trénovat dlouhodobě. U těch zbylých dvou třetin to byla vždy jen otázka času, kdy na trénink z nějakého důvodu nepříjdou. Po zavedení testů a Femm indexu se všechno o 100% zlepšilo a to bylo přesně to, co jsme potřebovali. Navíc díky Femm indexu a pravidelných kontrol víš co jsi za minulé období zlepšila a o kolik jsi se zlepšila. Navíc si můžeš své zlepšování srovnat s ostatními což je pro hodně holek taky dobrá motivace. Celý systém se proto dá přirovnat k takové vyšší dívčí kde se učíme, zkoušíme a kontrolujeme. A Femm index je v podstatě takové ženské vysvědčení hodnotící jak péčuješ o svou kondici a postavu. 

Čím lepší výsledky, tím větší motivační sleva jak to vidíte v grafu. Když je cílem třeba redukce hmotnosti a váha jde dolů, body jdou nahoru a sleva se zvyšuje. Protože je to motivační sleva funguje to samozřejmě i opačně. Za svou praxi jsem jsem neměl jediný případ, kdy by se moje klientka v některém  ze sledovaných parametrů nezlepšila. Po testech následuje sestavení tréninkového plánu s cíly na kterých budeme společně pracovat. V tomto plánu bude i to, zda se rozhodneš trénovat se mnou nebo máš jiné řešení. Pokud máš svůj systém tréninků, který ti vyhovuje (doma, venku, fitko) můžeš trénovat zcela samostatně a mně chodit jen na kontroly a tréninky, které se jinde dělat nedají. Přestože je naší prioritou zvyšování sexuální přitažlivosti, základem pořád zůstává dobrá kondice, optimální hmotnost a štíhlá postava bez celulitidy. Proto platí pravidlo, že na tréninky typu Proměny, Výuka, Nácviky a Zážitky se dostaneš až při dosažení 60-70 bodů na testech a BMI nižším než 24. Důvodem je nejen motivace na sobě pracovat, ale i výbava kostymérny. V ní nejsou kostýmy ani outfity velikosti L nebo XL.

Kostýmy a outfity vybírají holky s Indexem mezi 70-90 a BMI 19-23 a to odpovídá velikosti XS, S a maximálně M. Boty jsou většinou 38-40 což je český průměr. Podle statistik má v ČR nádváhu 46% žen a 17,5% žen je obézních a toto procento stoupá s věkem. V praxi to znamená, že čím dříve se s tréninky začne tím lépe protože si tím nastavíte určitou laťku pod kterou nebudete chtít nikdy klesnout. Proto je nadváha nebo nízká kondice první věc kterou tréninky řeší. Mám holky, které se zlepšily z 40 na 85 bodů čímž si své BMI snížily třeba z 35 na 20. Motivace být štíhlou a v kondici je na mých trénincích i finanční. Proč platit za výuku nebo trénink s nízkým indexem třeba 450,- když můžeš platit třeba jen 250,-. Čím lépe na tom budeš, tím jsou tréninky pro mě jednodušší a pohodovější. Ale to už je na osobní povídání. Na závěr ti nabízím tréninkovou inspiraci pohledem holek absolventek patřících do TOP 10. Dnes jsou tyto holky samozřejmě nejen šťastně zadané ale hlavně ví co mají dělat aby je jejich muž nikdy nezanedbával, nepodváděl a byl do nich znovu a znovu zamilovaný. 

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení