JAK PROGRAM VZNIKL

Jmenuji se Rostislav Kováč a Femm.cz jsem původně založil jako klasické fitness centrum pro ženy zaměřené na redukci hmotnosti a zlepšování postavy. V něm se po každém cvičení ženy rozdělily na dvě skupiny. Ta první větší spěchala domů za rodinou a povinnostmi. Ta druhá menší zůstávala na kávu, protože je doma nikdo nečekal. Pro tuto skupinu žen jsem organizoval i víkendové výlety na kole a výšlapy na hory. Na jednom z těchto výletů jsme se bavili o vztazích a padlo slovo i na nevěru s kterou měla většina holek osobní a nepříjemnou zkušenost. Ani není divu když je podle sexuologů 65% mužů nevěrných fyzicky a zbytek až na vyjimky podvádí své partnerky virtuálně na seznamkách a Onlyfans. Tím se holky shodly na tom, že věrností svého partnera si může být jistá možná jedna, maximálně dvě ženy z deseti. A tak se mě při té příležitosti zeptaly co by měly dělat jinak, aby je muži nezanedbávali, neignorovali a nepodváděli?? Řekl jsem jim že sexuálně přitažlivou ženu, která svému partnerovi nabízí kromě klasického sexu a spontánního milování i zábavné erotické zážitky s proměnami na jiné, cizí a zakázané ženy zanedbávat, ignorovat a podvádět nebude, protože by o tak úžasnou a jedinečnou ženu nechtěl přijít. A víte co mi na to odpověděly? AHA TY CHYTRÁKU A KDE SE TO JAKO MÁME NAUČIT? A tak jsme si kromě tréninků kondice a postavy (foto 1.), zařídili kostymérnu (foto 2.), začali trénovat proměny na jiné, cizí a zakázané ženy (foto 3.) a nacvičovat nové dovednosti a role potřebné k realizaci erotických zážitků (foto 4.).




A jak se mohly holky ve svých nových vztazích později samy přesvědčit, je nabídka zábavných erotických zážitků s proměnami na jiné, cizí a zakázané ženy tou nejúčinnější zbraní proti zevšednění ženy, vyšumění vztahu, sexuálnímu stereotypu a mužské nevěře v jakékoli formě. A existuje na to jednoduché vysvětlení. Nejen u mužů, ale i býků, kohoutů a myšáků se vědecky prokázal jev, který se nazývá Coolidgeoův efekt /více o něm zde/. Tento efekt dokáže snížit hodnotu mužské sexuální touhy po vlastní ženě už v prvním roce vztahu na polovinu původní hodnoty. A čím víc klesne, tím je zanedbávání a riziko nevěry vyšší. Jediný způsob jak tomu zabránit je chovat se tak, aby měl muž sexuální potřebu ženu neustále dobývat. To zvládnou jen dvě ženy z deseti, protože u osmi z deseti mužů je touha po sexuálním dobrodružství s jinou ženou silnější, než touha po vlastní ženě /více o tom zde/. Funguje to podobně jako šatníkový efekt u žen. Představ si že jdeš a v butiku uvidíš nádherný kousek, třeba šaty do kterých se zamiluješ. Ty šaty si koupíš, protože se v nich cítíš úžasně a sexy. Tím že jsou nové mají moc tě potěšit a zvednout ti hladinu dopaminu. Když si ale ty samé šaty na sebe vezmeš vícekrát, začnou tu moc ztrácet a šaty ti jednoduše zevšední. A s tím přichází zásadní otázka. Mají ty okoukané šaty ještě nějakou šanci tě znovu potěšit a zvednout hladinu dopaminu? Pokud na tebe nezapůsobí jako šaty jiné, tak nemají a skončí buď zapomenuté ve skříni nebo prodané na Vintedu. Převedeno na muže, pokud nechceš patřit mezi těch 80% žen které partner zanedbává, podvádí s tajnou milenkou, má paralelní vztah, chodí na priváty, platí si modelky na Onlyfans, flirtuje na seznamkách nebo tajně masturbuje u porna místo aby se ti věnoval ... buď prostě občas jiná, cizí a zakázaná. Vzrušíš ho tím víc než kdy jindy, potěšíš jeho smysly a emoce, zvedneš jeho testosteron a dopamin a tím uspokojíš jeho genetické poslání. Skvěle to vysvětluje vztahová expertka Esther Perelová v knize Ochočená touha nebo Erotická inteligence. V nich se řeší otázka, zda MOHOU MUŽI TOUŽIT PO NĚČEM CO UŽ DOMA MAJÍ. Podle této expertky mohou, ale jen za podmínky že se muž do ženy z nějakého důvodu znovu a znovu zamiluje. Pokud žena tento důvod muži včas nedodá a nechá klesnout hodnotu jeho touhy pod kritickou mez, začne si muž hledat vzrušení někde jinde a někým jiným. A ženě už nepomůže ani kadeřník ani nové erotické prádlo.