MOTIVAČNÍ TESTY

  1. Cooper test 0-10 bodů
  2. Ruffierův test 0-10 bodů
  3. Push up test 0-5 bodů
  4. Kladkový test 0-5 bodů
  5. Břišní test 0-10 bodů
  6. BMI 0-10 bodů
  7. Viscerální tuk 0-10 bodů
  8. Kaliperový test 0-10 bodů  
  9. Kompenzační test 0-5 bodů
  10. Posturální test 0-5 bodů
  11. Celulitidový test 0-10 bodů 
  12. Preventivní prohlídky 0-10 bodů

Celkem možný zisk 100 bodů maximální sleva 50% 

https://www.lekarna.cz/vaha-lekarska-omron-bf-508/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA_aGuBhACEiwAly57Mag7qfWY57D7n4v4iKO5skeipuJiQATl2fT3w7Qf4jB3YHFmaQJ6KhoCvlgQAvD_BwE

 

Cílem této oblasti je dostat tě do co možná nejlepší kondice, optimalizovat tvou hmotnost a zlepšit tvar a vzhled postavy. Prvním úkolem je ale nezanedbat tvou zdravotní prevenci a hlídat zda si absolvovala všechny předepsané preventivní kontroly od gynekologa až po stomatologa. Pokud plníš máš do Indexu 10 bodů. Druhý úkolem je zlepšit tvůj kardiovaskulární systém, který prověříme Cooper a Ruffier testem (zisk až 20 bodů) který trénujeme vytrvalostními aktivitami s vyšší tepovou frekvencí. Třetím úkolem je hlídání tvé hmotnosti pomocí BMI (10 bodů), množství viscerálního tuku bioimpedanční metodou (10 bodů) a množství podkožního tuku měřeno kaliperem na deseti místech těla (10 bodů) což vyřešíme nejen cvičením ale i vhodnou úpravou stravy. Čtvrtým úkolem je zlepšování silové vytrvalosti, tedy funkce i tvaru jednotlivých svalových partií hodnocené třemi testy (Push-up 0-5, Kladkový 0-5, Břišní 0-10 bodů). Pátým úkolem je hlídání svalových dysbalancí udržením rovnováhy posturálních, fázických a pravolevých svalových skupin (lordóza, kyfóza, skolióza) pomocí Dysbalančního testu (0-10 bodů). Posledním šestým úkolem je redukce celulitidy zlepšením funkce lymfatického systému preventivními opatřeními, speciální péčí a cvičením což hlídá Celulitidový test (0-10 bodů). A to je asi vše, co můžeme pro získání nejlepší možné formy a vzhledu postavy udělat. Sestavení tréninkového plánu, typu, počtu, délky a intenzity volíme zcela individuálně na základě výsledků testů, stanovených cílů, somatotypu, tréninkových dovedností i vztahu k jednotlivým aktivitám. Není podmínkou vše trénovat u nás. Pokud máte svou oblíbenou cvičitelku, fitko nebo nejraději cvičíte doma nebo venku je fajn, protože zbytečně neblokujeme učebnu tím, co se může dělat jinde a můžeme trénovat to, co se jinde trénovat nedá. Trénování postavy je rozděleno do šesti fází podle pokročilosti, stavu kondice a postavy.

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.

Přihlášení